Hyundai Geneven autonäyttelyssä
Hyundai esittelee Geneven autonäyttelyssä kaksi uutta mallia Euroopan markkinoille, D-segmentin i40-mallin, kolmeovisen Veloster coupen, sekä Curb konseptiauton. Nämä kolme uutuutta ilmentävät erinomaisesti Hyundain uutta slogania ”New Thinking. New Possibilities”. Lause sisältää Hyundain brändilupauksen: uuden ajattelun kautta uusiin mahdollisuuksiin.
Tänään julkistettava ensimmäinen kuva antaa viitteitä i40-mallin virtaviivaisesta muotoilusta ja tarkkaan suunnitelluista korkealaatuisista sisätiloista. i40:n myynti alkaa kesäkuussa, Suomeen mallin odotetaan saapuvan syksyyn mennessä.
Detroitin autonäyttelyssä tammikuussa ensi-iltansa saanut Veloster eroaa perinteisistä coupe-malleista 1+2 oviratkaisunsa avulla. Mallissa yhdistyy urheilullinen ulkonäkö, käytännöllisyys, terävää tekniikkaa sekä luokkansa alhaisimmat CO2 –päästöt (132 g/km).
Toinen Euroopan ensi-iltansa saava malli, konseptiauto Curb, edustaa seuraavan sukupolven muotoilua ja toimii samalla testipenkkinä tulevaisuuden Hyundai Blue Link™ teknologialle.
Hyundai esittelee Genevessä lisäksi viimeisimmät Blue DriveTM -mallinsa, BlueOn -sähköauton
sekä ix35 FCEV -polttokennoauton.