”Kyllä onnistuu” -asenne on osa Hyundain DNA:ta. Olemme edenneet pitkälle. Emmekä lopeta tähän. Samaa anteeksipyytelemätöntä, positiivista ja eteenpäin katsovaa asennetta odotamme myös yhteistyökumppaneiltamme.
Yhteistyön edellytyksenä on tasapuolinen lisäarvo niin Hyundaille kuin kumppanillekin. Valitsemme yhteistyökumppaneita monipuolisesti eri aloilta: Tämänhetkiset kumppanuutemme edustavat esimerkiksi liikunnan, musiikin ja harrastamisen aloja. Tavoitteemme on sitoutua kestäviin yhteistyösuhteisiin. Yhteistyökumppaneitamme yhdistää intohimoinen suhtautuminen tekemiseensä, oli laji mikä tahansa.
Hyundain brändilähettiläs Riku Tahko tunnetaan ajokouluttajana, juontaja-selostajana ja moottoriurheilun moniottelijana. Vuonna 2023 hän kilpaili rallin SM-sarjan SM1-luokassa Hyundai i20 N Rally2 -autolla. Tahko on mukana useissa Hyundain tapahtumissa sekä Suomessa että Baltiassa. Siviilissä Tahko ajaa TUCSON Hybrid N Line -mallilla.
Pieksämäen pikajuna Esapekka Lappi ja hänen pitkäaikainen kartturinsa Janne Ferm solahtivat Hyundai Motorsportin ajohaalareihin rallin maailmanmestaruuskauden 2023 alkaessa. Kaksikko ajoi täyden kauden Hyundai i20 N Rally1 Hybrid -autolla. Kaudella 2024 herrat tarjoavat rallitautoihin liittyvää osaamistaan tallin hyödyksi, vaikka ajavat itse vajaan kauden. Lapilla ja Fermillä on käytössään TUCSON Plug-in Hybrid -mallit.
Emil Lindholm on ajanut rallia 16-vuotiaasta asti ja kilpaillut myös ratasarjoissa Saksassa. Vuonna 2021 Lindholm voitti rallin Suomen mestaruuden SM1-luokassa kartturinaan Reeta Hämäläinen. Kaksikko kilpailee tämän vuoden MM-sarjassa CHL Sport Auton Hyundai i20 N Rally2:lla. Siviilissä Lindholm ajaa Hyundai TUCSONilla.
Reeta Hämäläinen on ensimmäinen WRC-autolla MM-ralliin osallistunut suomalainen nainen. Hämäläinen on tullut suurelle yleisölle tutuksi Emil Lindholmin kartturina. Työssä ensisijalla ovat moottoroidut hevosvoimat, ja vapaalla aika kuluu paljolti elävien hevosten parissa. Hämäläisen siviiliautoksi onkin valikoitunut vetokykyinen Hyundai SANTA FE.
22 vuotta kilpa-auton ratissa viihtynyt Teemu Suninen ja kartturi Mikko Markkula kilpailevat rallin MM-sarjan Rally2-luokassa (WRC2) CHL Sport Auto -tiimin Hyundai i20 N Rally2 -autolla. Suninen ajaa rallitaipaleiden ulkopuolella Hyundai TUCSON Hybridillä.
Pienen pojan unelma kokin ammatista toteutui. Kim Mikkola sai ensimmäisen Michelin-tähtensä 31-vuotiaana. Mikkolan kot.-ravintolat saivat alkunsa, kun koronapandemia sulki tilapäisesti tähtiravintola Inarin ovet, eikä huippukokki halunnut ”laittaa veitsiä laatikkoon”. Nyt Mikkolan luomuksia pääsee maistamaan Suomen lisäksi myös Virossa. Tarvittaessa Mikkolan on mahdollista pystyttää kenttäkeittiö auton luokse, ja luoda maailmanluokan ruoka-annoksia missä tahansa. Kiitos IONIQ 5:n V2L-ominaisuuden, joka mahdollistaa virran ulosoton autosta 3,6 kW:n teholla.
Metsästäjän tärkeimpiä ominaisuuksia on kunnioitus luontoa kohtaan. Haulikkokoulun ja Kiväärikoulun kursseilla metsästäjät oppivat, miten asetta käsitellään turvallisesti ja milloin on oikea hetki ampua, jotta eläimen matka päättyy suunnitellusti, kivuttomasti ja nopeasti. Hirvi- ja peurakantojen kasvun hillitseminen auttaa vähentämään taimikko- ja liikennevahinkoja. Metsästäjät toimivat myös usein suurriistavirka-aputehtävissä, johon sisältyy esimerkiksi kolareissa loukkaantuneiden villieläinten jäljestäminen ja lopettaminen. Haulikkokoululla ja Kiväärikoululla on käytössään Hyundai Tucson, jolla pääsee hankalienkin metsäteiden varsille.
Kuka olet? Mitä teet? Missä tekemisesi näkyy ja kenelle? Mikä on tärkein viestisi? Millaista kumppanuutta ehdotat meille? Mitä yhteistyö sinulle merkitsee ja mitä etua siitä molemmille osapuolille on? Mieti tarinasi ja konkreettinen ehdotuksesi mahdollisimman tarkasti etukäteen valmiiksi, niin varmistat asiallesi nopeamman käsittelyn. Täytä lomake huolellisesti, niin olemme sinuun yhteydessä.
Onko sinulla hyvä Hyundai-asiakastarina kerrottavana; sellainen, jonka soisit muidenkin lukevan? Oletko pitkäaikainen Hyundai-asiakas tai onko autosi käyttö poikkeuksellista, kiinnostavaa ja innostavaa? Lähetä juttuvinkkisi lomakkeella, parhaat tarinat nostetaan Hyundain Kaistalla-asiakaslehteen.