Kesäkuussa 2023 tai sen jälkeen ensirekisteröidyt Hyundai-henkilöautot saavat aiempaa kattavampia palveluita.
Samoin alle kymmenen vuoden ikäiset autot, jotka ovat 1.6.2023 tai sen jälkeen käyneet valtuutetussa merkkihuollossa määräaikaishuollossa tai Economy-huollossa kuuluvat uuden Hyundai Tieturva Plus -palvelun piiriin. Aktivoi Hyundai Tieturva Plus -palvelu huolto-ohjelman mukaisella huollolla merkkihuollossa!
Jatkossa Hyundain henkilöautot, jotka eivät kuulu Tieturva Plus -palveluun, saavat apua Hyundai Tieturva -palvelusta. Suppeammassa Hyundai Tieturvassa avun saa teknisen vian sattuessa ilmaisesta puhelinpalvelusta, mutta tilattavat hinaus- ja korjauspalvelut ovat asiakkaalle maksullisia.
Hyundai Tieturva Plus turvaa matkan jatkumisen tilanteessa, jossa autoon tulee yllättävä vika. Hyundai Tieturva Plus palvelee ympäri vuorokauden numerossa 08001 90069 ja osoitteessa tilaus.redgo.fi/hyundai/
Hyundai-tieturva välittää apua liikenteessä pulaan joutuneille ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Jos matkanteko keskeytyy teknisen vian tai liikennevahingon vuoksi, Hyundai-tieturva välittää paikalle hinausauton ja muut tarpeelliset palvelut. Mahdolliset sijaisautot ja hotellivaraukset hoituvat kaikki yhdellä puhelinsoitolla. Avun välitys on ilmaista, mutta tilatut hinaus- ym. palvelut maksaa käyttäjä itse.
Maksuton palvelunumero 08001 90069 päivystää kellon ympäri ja välittää apua tien päälle.
Tieturva on voimassa Suomessa ja edellyttää, että huolto-ohjelman mukaiset takuuaikaiset huollot ja muut toimenpiteet on suoritettu Hyundai-pisteessä ja huoltokirjassa on asianmukaiset huoltoleimat.
Tieturvan numeroon soittaessasi sinulta kysytään auton sijainti ja vikakuvaus, sekä seuraavat, autosi takuukirjasta löytyvät tiedot: