Hyundai nousi maailman parhaiden yritysten listalla
Maailman parhaat yritykset
Hyundai on sijalla 43 Interbrandin listauksessa Best Global Brands 2013. Hyundai nousi sijoituksissa 10 pykälää ja on seitsemänneksi arvokkain autobrändi. Hyundain brändiarvo on 9,0 miljardia US dollaria ja nousua edellisestä vuodesta on 20 prosenttia.
Hyundai menestyy nousujohteisesti. Hyundai tekee autoja mielessään tyyli, design ja suorituskyky ja kerää tyytyväisiä asiakkaita. Linjakkaalla muotokielellään Hyundai on luonut houkuttelevan malliston. Hyundai on paitsi säilyttänyt asiakaskuntansa myös onnistunut uusasiakashankinnassa.
Hyundain strategia on onnistunut myös Euroopassa, markkinaosuus on koko ajan noussut. Vaikka automarkkinoiden tilanne Euroopassa on auttanut Hyundaita voittamaan markkinaosuutta perinteisiltä volyymimerkeiltä, viiden prosentin markkinaosuustavoitteen saavuttamiseksi on tehtävä vielä lujasti töitä.
Taatakseen maailmanlaajuista näkyvyyttä ja tavoittaakseen kuluttajia eri puolilla maailmaa Hyundai on investoinut lähes 400 miljoonaa US dollaria rallin maailmanmestaruussarjaan ja UEFA- ja FIFA-yhteistyöhön. Jatkuvalla malliston uudistamisella Hyundailla on hyvät asemat saavuttaa merkittävä markkinaosuus lähivuosina.
Lue lisää:
http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/2013/Best-Global-Brands-20